20 thoughts on “Cipka Kingi Rusin

  1. zonaty od 36 lat pisze:

    Cipa normalnej kobiety jest tylko dla kochanego mezczyzny. Moze ja piescic jezykiem a takze wejsc w nia penisem . Do tego nieodlacznie powinna byc wzajemna milosc.

  2. ginekolog pisze:

    Takie zdjecia robia tylko durnie. Cipa kobiety jest do ogladania przez kochajacego ja partnera a nie debili. Cpka jak cipka. Piekna ale nie dla kundli

  3. ja pisze:

    Durnie. Marzyciele zachowajcie troche kultury cwoki ze wsi. Kinga Rusin jest w majtkach w nitce dentystycznej na pupie . Moja zona tez w takich chodzi ale jej cipke ogladam tylko ja jej maz. Kingi cipke ma prawo ogladac jej partner a nie cala banda zasrancow ,atarych kawalerow z zbokow a takze ksiezy. Jestem katolikiem ale znam kler i ich zachowania.

  4. Konsul pisze:

    Jestem zdania,że cipki są do oglądania dla wszystkich,którym się je pokazuje. Pokazuje i ogląda kto chce. Natomiast na wymioty mnie zbiera od komentarzy typu ten może,a ten powinien,a dla tego jest itp. Zajmijcie się moralizatorzy SOBĄ !!!

  5. ginekolog pisze:

    Dobre dla bandy katabasow. Tam jest nitka .Nie podniecajcie sie. Kobiece krocze jest do ogladania przez kochanego meza a nie przez bande chamow ze wsi.

  6. ginekolog pisze:

    SWINIE SLOIKUJACE W MIASTACH PODNIECAJA SIE. CIPCIA KOBIETY JEST DO OGLADANIA I PIESZCZOT PRZEZ MEZA KTOREGO KOBIETA TEZ KOCHA. W POLSCE IDIOTOW MASA ALE SZLACHTY NIE MA A WIEKSZOSC ROBIONA NA WSI POD REMIZA

  7. kochajacy maz pisze:

    Cipka kochanej kobiety jest dla meza. Moja zona ma cudowna cipeczke taka jak Paryz piekna w dzien I w nocy. Wiele kobiet ma taka jak Ciechanow czyli zwykla dziura. Cipke zony caluje, lize lechtaczke I srom. Ogladam te dzielo sztuki od wielu lat. Poezja. Zamieszcznie zdjecia Kingi Rusin to skandal. Podniecaja sie starzy kawalerowie, zboczency I czesc kleru.

Skomentuj

