4 thoughts on “Katarzyna Grochola i jej cyc

  1. MaReK pisze:

    Witam Pani Katarzyno
    W następnym odcinku TzG proszę wspomnieć ,że chciałaby Pani jeszcze dotrwać w programie i zatańczyć sambę.
    Oczywiście w siatkowym kostiumie z piórami na głowie i w miejscu ,gdzie plecy
    tracą swoją szlachetną nazwę.
    Głosy widzów zapewnione.
    Ryzyk fizyk . Proszę iść na całość .
    Serdecznie pozdrawiam .

  2. Anonim pisze:

    Grohola to piekna kobieta tylko faceci sie na tym nie znaja to jest niesamowicie sexowna dziewucha caluje ja baaaaaaaaaaaaaaaaaardzo staszek

  3. Anonim pisze:

    Pani Katarzyno ! Jestem Pani rówieśniczką , urodziłam się 23 lipca 1957r. Mam do Pani serdeczną prośbę, pewnego dnia w telewizji, pokazano Pani mieszkanie, a mianowicie chodzi mi o obraz który wisi u Pani w kuchni , ja mam go również, mój mąż dostał od swojej matki chrzestnej na 3 latka z dedykacją, ale niewiemy jak go interpretować, jeżdziec na koniu, dziecko, las, może Pani wie. Bardzo proszę o odpowiedż. Serdecznie pozdrawiam i trzymam kciuki za wygraną w Tańcu z Gwiazdami.

Skomentuj

