5 thoughts on “Nasza Klasa na różowo

  1. Iksde pisze:

    To jest cholernie przykre jak ludzie przeżywają takie rzeczy. Dla ciebie ona jest kiczowata – jasne, możesz mieć własne zdanie, ale specjalnie pisanie newsa na ten temat jest aż żałosne. Dlaczego? Ona sobie znajdzie kiczowatego (w twoim mniemaniu) faceta i będą szczęśliwi. A ty siedzisz przed kompem, wyładowując swoją frustrację, pisząc co ci się nie podoba. Pokaż nam swoje zdjęcie, żebyśmy wiedzieli jakie są granice dobrego gustu w twoim, jakże znaczącym mniemaniu. Obrażać każdy potrafi, wnieść coś od siebie – rzadko kto.

    @temat
    Zdjęcia jak zdjęcia, również mam swoje zdanie ale zachowam je dla siebie. Dziwi mnie tylko, w jaki sposób trafiłeś na te zdjęcia. Sam korzystam z nk (stety czy niestety, najpopularniejszy polski portal społecznościowy) ale nie mam takich ludzi w znajomych, ani nie szukam nowych znajomych w tego typu portalach.

    P.S. nie zapominaj, że mimo, iż portal jest kiczowaty, sam posiadasz w nim konto. Inaczej byś nie mógł zobaczyć zdjęć innych. Kategorie również nie bardzo są adekwatne do twojego zdania (chyba że sexi=kiczowate)
    P.P.S. uprzedzam odpowiedź – nawet jeśli jesteś dziewczyną/kobietą – pisałem jak do osoby płci męskiej, nigdzie nie znalazłem podpisu. Jeśli masz zamiar skasować mój komentarz prędzej skasuj cały ten bezsensowny wpis; ja tu jeszcze wrócę.

  2. wprost pisze:

    Och, ależ ostra jesteś! Ależ ja uwielbiam kicz, a konta w portalu nie posiadam.

    „ja tu jeszcze wrócę.”

    Czekam z niecierpliwością;)

Skomentuj

