Marketing i seks

W obecnych czasach seks stał się narzędziem marketingowym, za pomocą którego próbuje się nam sprzedać niemalże wszystko – od samochodów, przez zmywarki, po ubrania. I choć niektóre z tych zabiegów mogą wydawać się nam cokolwiek prowokacyjne, nie ma w nich nic nienormalnego – motywy erotyczne w miejscu publicznym skutecznie przyciągają naszą uwagę i łatwiej jest nam taki przekaz zapamiętać. [tekst z Gazeta.pl]

Stamtąd też pochodzą materiały zdjęciowe

Sisley
Tom Ford

Tom Ford

Diesel

Diesel

Gucci
Gucci

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s