10 mln dla Johny’ego Deppa

Agencja NANO

Uwielbiany przez rzesze fanów Johnny Depp otrzymał ofertę reklamowania nowego typu prezerwatyw firmy Trojan. Za zgodę na firmowanie produktu swoim nazwiskiem aktor otrzyma 10 milionów dolarów! Pomimo tego, że kontrakt nie został jeszcze podpisany, amerykańskie media natychmiast okrzyknęły 44-letniego gwiazdora „Gumowym Johnnym”.

Szefostwo firmy Trojan jest zdeterminowane, aby pozyskać Deppa do nowej kampanii reklamowej. Wizerunek niegrzecznego chłopca i nieodparty urok aktora z pewnością przyciągną wielu chętnych do używania reklamowanych przez niego prezerwatyw typu Magnum (jak lody… przepraszamy, ale przez Dodę nam ostatnio wszystko kojarzy się tylko z jednym).

W przeciwieństwie do swojego menadżera, gwiazdor ostrożnie podchodzi do złożonej mu oferty. W wywiadzie dla amerykańskiej gazety Johnny stwierdził, że musi poważnie przemyśleć złożoną mu propozycję, gdyż udział w tego typu przedsięwzięciu mógłby nadszarpnąć jego wizerunek.

Zobacz reklamę prezerwatyw wykonaniu Katarzyny Burzyńskej

Johny Depp na planie filmu „Public Enemies”

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s